środa, 13 maja 2015

Coś o blogu,miłego czytania:)

Cześć kochani bardzo mi miło ,że do nas zaglądacie .Ponieważ kiedy zakładałyśmy bloga chciałyśmy żeby chociaż tysiąc osób nas odwiedziło a tu aż 7tys aż miło . Nie jesteśmy prawdziwymi blogerkami bo nasze fotki nie są profesjonalne jak niektórych blogerek .Mają super firmowe ciuchy współpracuje ze sklepami internetowymi , a My takie szare myszki przy nich .Po za tym nasze sesje wyglądają tak :)





Więc albo nadchodzi wieczór albo zaczyna padać i po zdjęciach :)  nie umie pozować jak modelka bo nią nie jestem nie mam super figury .Moje stylizacje są sportowe nie nosze szpilek ani sukienek .Więc niestety ciężko Mi znaleźć obserwatorów a nie będę wysyłać tekstów obs za obs ,chciała bym mieć prawdziwe obserwatorki którym się podoba to co pisze i nasze stylizacje :)
Uwielbiam kosmetyki i staram się Wam  je opisywać .Ale jestem bardzo zadowolona ,że odważyłam się założyć bloga bo mogę oglądać inne blogerki i ich super posty .Będę czerpać wiedze i style które mi się spodobają .Ponieważ ja nie biegam po sklepach za nowościami tylko kupuje to co mi się naprawdę podoba .Więc miłego czytania i oglądani .Pozdrawiam cieplutko

8 komentarzy:

  1. Grunt to nie swietne zdjecia i markowe ubrania. A rdaość, entuzjazm i chęci z jakimi działamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z czasem znajdziecie prawdziwych czytelników ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, żeby się tym bawić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się właśnie bawimy :) I dlatego mam nadzieje że to kochane docenicie :)
      Dziękujemy za komentarzyk i zapraszamy :)

      Usuń
  4. trzymam za Was kciuki i życze powodzenia!

    dziękuję za odwiedziny
    Kasia

    OdpowiedzUsuń