niedziela, 8 listopada 2015

Niedzielny spacer :)




 



Witam wszystkich w tak piękny niedzielny wieczór :) Dziś udało mi się skorzystać z pięknej pogody i wybrałam się z córką na Krakowski rynek .Jak zwykle mnóstwo ludzi w Krakowie ale się nie dziwie każdy chce korzystać z takiej pogody. Niestety na co dzień ludzie są strasznie zabiegani więc to dobrze, że mamy jeszcze taką pogodę i możemy naładować swoje akumulatory przed następnym tygodniem .
Ja jak zwykle na sportowo ale skusiłam się na botki z niskim obcasikiem :)  
Spodnie ponieważ były zwykłe gładkie troszeczkę je upiększyłam dziurami mam nadzieje, że Wam też się spodobają .





  • Szalik atmosphere
  • Bluzka H&M
  • Spodnie H&M
  • Kurtka parka H&M
  • Butki Deichmann
  • Zegarek oasis








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz