piątek, 29 lipca 2016

Powrót :)

Cześć dziewczyny :)

Dawno mnie tu nie było, ale teraz postaram się być bardzo często :)
Niestety od października zeszłego roku walczę z problemami kręgosłupa , w lipcu przeszłam operację więc powoli wracam do normalnego życia :) Postaram się Wam pokazać perełki z mojej szafy. Ze względu na przybycie mi trochę ciałka ( 10 kg nie trochę ale sporo :)  ciuszki będę pokazywać na wieszakach bo ja do zdjęć się nie nadaję :) Niestety myślałam, że moja córcia poprowadzi bloga ze mną ale niestety :( Nie jest typem fotomodelki bo nie lubi jak ktoś jej robi zdjęcia. Nawet na fb nie ma profilowego :) Może kiedyś zmieni zdanie nic na siłę .
Więc jeszcze raz Witam znowu Was :))))



A to moja propozycja :)









Spodnie Zara
Bluzka Zara
Narzutka Reserved
Buty Bershka
Torebka Reserved
Czekam na Wasze opinie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz