niedziela, 10 maja 2015

Styl #14 Nasza piękna Wieliczka :)

Cześć kochani jakiś czas temu przeprowadziłam się z rodzinką z Krakowa do Wieliczki ,i na szczęście nie żałuję .Mam blisko do Krakowa w którym uwielbiam Rynek tam klimat jest cudowny te knajpeczki dookoła rynku ,kwiaciarki,gołębie oczywiście Sukiennice ,kościół Mariacki i wiele innych atrakcji .Ale jeżeli chodzi o spacery z rodziną cisze i spokój to Wieliczka w tym góruje . Oprócz różnych atrakcji w Wieliczce są bardzo ładne i spokojne parki mnóstwo zieleni naprawdę pięknie . A tu trochę fotek z rodzinnego spacerku :) I jest jeszcze jeden plus wszędzie w Wieliczce można dojść piechotką bo blisko :)















        Moja stylizacja Gabi 
  • Kurtka Dorothy Perkins ,Narzutka AGATHA ,Rurki Tally weijl,Torebka House ,Trampki Mc Arthur
  • Paula-Kurtka Hause,Bluza Bershka,legginsy House,Tenisówki ellilu ,Torebeczka H&M
  • A mąż Kurtka New Yorker,Podkoszulek Reserved,Spodnie C&A,Trampki Fila

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i miasto ! :)))).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie znalazłam chwilkę żeby sprawdzić Kto u mnie takie miłe komentarze zostawia:) Bardzo sympatycznie tu u Ciebie! :) Ja pochodzę z dużego miasta, które od zawsze uwielbiałam ale dwa lata spędziłam w małej miejscowości w której było zacisznie i przytulnie no i wszędzie blisko i to do tego miejsca jest mi najbardziej tęskno. Fajnie że się tak dobrze zaaklimatyzowałaś:) Buziaki**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam Kraków ale tylko w ramach buszowania po galeriach miłych knajpkach na rynku :) A jeżeli chodzi o mieszkanie to Wieliczka jest w tym boska spokój ,cisza pełen luz :)

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia- pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń